pátek 10. února 2017

PF 2017 vol.1

Je to tady!!! Přehled toho nejlepšího (a nejhoršího) za rok 2016 <3 
P.S. neberte to (a mě) moc vážně
P.P.S. neberte se (a život) taky moc vážně

It is here!!! The review of the best (and worst) of 2016 <3
P.S. don't take it (and also me) way too seriously
P.P.S. don't take yourself (and live) way too seriously as well


1. kdy jsem si koupila boty v dětském oddělení
1. when did I buy running shoes in kids department



V lednu. Velikost 38,5, normálně mám 40,5. Prostě jsem neodolala té barevné kombinaci a tak. Po pár proběhnutích jsem samozřejmě zjistila, že mi jsou... malý. 
In January. Got size 38.5 instead of my usual 40.5, I just couldn't resist as I loved the color and everything. After few first runs in them I found out that... that they are way too small for me, of course.


2.kdy jsem poprvé viděla naživo short track a krasobruslení a fakt se mi to líbilo
2.when did I watch short track and figure skating live for the first time and really got into it



V lednu, když jsem byla na stáži Českého olympijského výboru na Zimní olympiádě dětí a mládeže. Tam jsem si taky poprvé přidala jako 'novinářka' (haha) a celá ta akce, o které jsem už psala tady, mě hrozně bavila. Díky Tomášovi Houskovi, že ho napadlo něco takového zorganizovat.
In January when I got internship at Czech Olympic Comitee and went to Winter Olympic Games for Czech kids to work as a journalist (and well, I actually felt a little bit like one, and that was pretty exciting). I loved the whole experience and wrote about it here. Thanks for having internships like this, COC.


3.kterému filmu jsem letos totálně propadla
3.which movie have I absolutelly fallen in love with


Star Wars. Miluju přátelství Anakina Skywalkera a Obi-Wana Kenobiho, Lukea Skywalkera řadím hned vedle svého největšího vzoru, Ashe Ketchuma z Pokémonů. Uznávám jen ty díly, se kterýma má co dočinění George Lucas, tudíž 'sedmička' už jde mimo mě, a posléze půjdou i osmička a devítka. Když loni umřela Carrie Fisher (Princezna Leia), skoro jsem plakala. U každého dílu Star Wars jsem se až skoro hystericky rozbrečela. Díky Danielovi za to, že mě donutil se na Star Wars podívat.
Star Wars. I love the friendship of Anakin Skywalker and Obi-Wan Kenobi, Luke Skywalker is my new  biggest hero (with Ash Ketchum from Pokémon). I recognize only the episodes that George Lucas some-how worked on; thus, I don't accept the seventh episode as a part of Star Wars, and neither I will acknowledge the eight and ninth. When Carrie Fisher died last year (Princess Leia) I almost cried. I definitely did cry during every Star Wars episode. Thanks Daniel for forcing me to watch Star Wars. 


4.kde jsem chodila zahalena v kukle a našla na zemi deset euro
4.where was I walking hidden in my balaclava and found ten euros on the street


Na pomezí italských a rakouských Alp, kde jsme byli s našima na horách. Doufám, že byste se mě aspoň trochu lekli. A prosím, všimněte si mojí luxusní pózy, kterou jsem pro tuhle fotku zaujala. To pode mnou je zmíněná desetieurovka.
On the boundary of Italian and Austrian Alps where me and my family went for a week of skiing/snowboarding. I hope I would scare you at least a bit. And please notice my great pose as I really tried for the picture. On the ground that's the ten euro banknote I found.


5.kde se mi to letos fakt líbilo vol.1
5.where I thought it was pretty cool this year vol.1




V Salcburku. A nejen proto, že tam všude měli mé oblíbené Mozartovy koule. To město má fakt kouzlo, snad se tam ještě někdy podívám! Mozart fakt věděl, kde se narodit.
In Salzburg. And it wasn't just because they had my favorite Mozart chocolate-pistachio balls everywhere (Mozartkugeln). This city is pretty magical. Hope I will make it back there once again soon! Mozart just knew very well where to be born.


6.kdy jsem se bála (zase) letět letadlem
6.when was I scared (again) to be on the plane


Když jsme letěli s Danem do Texasu.
When me and Daniel flew to Texas.


7.kde jsem nosila na hlavě kšiltovku (!!!??!) (a vypadala u toho dost drsně)
7.where did I wear a hat (!!!??!) on my head (and looked pretty bad-ass with it)


V Texasu.
In Texas.


8.kde jsem seděla na pick-upu, cpala se donuty, důkladně se spálila i když byl teprve začátek března, a tak celkově byla trošku 'buran'
8.where did I sit on a pick-up, ate way too many donuts, properly burnt my skin even though it was beginning of March, and overall was a little-bit 'redneck'


V Texasu.
In Texas.


9.kde jsem poprvé viděla živýho Garfielda
9.where did I see actual living Garfield


V Texasu.
In Texas.


10.kde jsem snídala skořicový bagel s rozinkami namazaný arašídovým máslem s kbelíkem vanilkové zmrzliny a pomerančovým džusem
10.where did I breakfast a cinnamon bagel with peanut butter and a bucket of vanilla ice cream and an orange juice


V Texasu.
In Texas.


12.kde jsem se stala Yodou
12.where did I become a Yoda


V Texasu.
In Texas.


13.kde jsem se stala pravým texaským děvčetem s kloboukem
13.where did I become a real Texan girl with a pretty hat


V Texasu.
In Texas.


(můj vzor)
(my role model)


14.kde jsem se trošičku bála
14.where was I a little bit tiny slightly scared


V Texasu. (překlad cedule: zákaz procházení, ten, kdo to poruší, bude zastřelen, přeživší budou střeleni podruhé)
In Texas.

O výletu do Texasu jsem se dost rozepsala třeba tady, tady, a tady.
I wrote a few things about our Texas trip, you can find it here, here, or here.


15.kdy se naplno projevil můj umělecký a řemeslný talent
15.when did I prove my amazing artsy and craft talent



Když jsem si vyměnila řemínek na svých Garmin vívoactive hodinkách. A jak vidíte, zabralo mi to pouhých pět minut. Neskutečný.
When I changed my Garmin vívoactive watch straps. And as you can see it took me just about five minutes. Unbelievable talent.


Pokračování brzy! Doufám, že jste se aspoň trochu zasmáli. Hezký den všem přeji! T
To be continued... soon! I hope you had at least a little laugh. I wish you all a pretty day! T


Žádné komentáře:

Okomentovat