úterý 28. února 2017

February update

Poslední den nejkratšího měsíce v roce ve znamení rychlého přehledu ještě rychlejšího začátku roku léta Páně 2017!

Last day of the shortest month of the year just calls for a quick recap of the fast and furious beginnig of 2017!


Začnu pondělím 9. ledna. Všichni víme, že pondělí nebývají úplně oblíbená, šťastná, či obecně pozitivní, a pro mě bylo tohle pondělí extrémním zpodobněním všech nepříjemných pondělních vlastností. Do pozdního rána jsem se snažila sbalit svých pět švestek do kufru, načež jsem ráno postiskala naposledy svojí rodinku a odletěla zpět do Ameriky, jenže kvůli své blbosti jsem místo 'pohodového' patnáctihodinového letu s jedním přestupem a s dobrým jídlem na palubě American Airlines absolvovala 32 (JO!!! Třicet-dva!!!!! 32!!!!!) hodin cesty, s dvěma přestupy, s ehm ne-moc chutnou německou kuchyní od airBerlin a krásným 12-ti hodinovým nočním (!!!) pobytem před gatem na JFK letišti v New Yorku. Do svého pokoje na koleji v Charlotte jsem se dostala v 9:30 v úterý ráno a v 9:55 jsem už seděla ve škole na první hodině nového semestru. Hrozně moc zanícená studentka, že.

I will start with Monday, January 9th. We all know how Monday often sucks, and this Monday was just extremely Monday-ish for me, as much of a Monday as it possibly could be. Until the very late morning I tried to pack my one suitcase for the travel back to the States, then I hugged my family for the last time and flew back across the ocean. Just because of my stupidity, instead of 'beautiful' (well, yeah) 15-hours flight with one layover and tasty food from American Airlines I had to go through 32 (!!! omg yeah THIRTY TWO!!!!) hours of travelling, with two layovers, with quite bad-tasting (sorry, Germany) food on airBerlin flight and with wonderful 12h NIGHT wait in front of the gate at JFK airport in New York. I made it back to my dorm in Charlotte at 9:30 and at 9:55 I was already seated at my first class of the semester. Such a dedicated student, right.


dvanáct hodin spaní na zemi na letišti a navíc v zimě, doporučuju
twelve hours of sleep at the airport, moreover in the winter, 100% recommended


Celý náš triatlonový tým se zase tedy sešel, a navíc mělo asi milión triatlonistů narozeniny v lednu, takže to byla zábavička.
Then our whole tri team gathered again and many people had birthday in January and that was fun.


V lednu jsem také, narozdíl od února, ještě trénovala. V tréninku jsem si zaběhla třeba pětku na dráze za 18:53, což by asi šlo. Taky jsem si odjela stovku na kole s mojí novou spolubydlící z Finska (minulá spolubydlící mě po asi dvou týdnech soužití opustila, zajímalo by mě, čím to asi mohlo být?).
In January I also trained quite a lot, well that is the better version as I have trained almost nothing in February (story to be continued!). I ran 5k on the track during a training session at 18:53, which felt pretty satisfying, and also did a 100k bike trip with my new Finnish roommate (well my last roommate had left me after maybe two weeks, I just wonder, what could have it been?).




občas mi to dokonce i slušelo (mám namysli ty PONOŽKY)
sometimes I even looked quite fancy (I am talking about the SOCKS!!!)


Leden se pomalu blížil ke konci, ale poslední sobotu jsme ještě stihli školní výlet na hory aka jeden den lyžování/snowboardování. Sníh byl jen umělý, ale za to jely celý den rozprašovače na sto procent tak aby vám mohly hezky po celou dobu jízdy z kopce stříkat do ksichtu, o vypůjčeném snowboardu s rozpadajícím se vázáním ani mluvit nebudu, sedačková lanovka taky vypadala, že každou chvilkou pojde, že si to rozmyslí a vyplivne vás v půlce cesty na kopec, ale co, byla jsem aspoň na den na horách! Miluju sníh!!!
January was slowly approaching its end but last January Saturday we made it to a ski/snowboard school trip. Snow was just 'the fake one', but at least the snow sprayers were on the whole day so you could get a bunch of snow in your face every time you were going down the hill, and I am not going to mention the borrowed snowboard with actually not working binding, the chair lift also seemed like it was about to die time to time, or at least it considered dropping you off at the middle of the way up the hill, but whatever, I was snowboarding at least for one day! I love snow!!!





po dni na sjezdovkách je horká čokoláda NUTNÁ
after the day on the slopes the hot chocolate is a MUST

Tak, a byl na řadě únor. Trochu jsem odpočívala, poněvadž jsem v pátek 3.února měla běžet trojku na dráze, svůj první závod v tomto roce... NICMÉNĚ, ještě předtím jsem se jela projet na kole, na okruhu který tu už znám jak svý boty, kousek u školy, a co se nestalo, paní v autě se nekoukala, a když přejížděla hlavní silnici, po který jsem náhodou jela já na kole, tak mě neviděla a bum, nabourala do mě. Takže jsem plakala, ona plakala ještě víc, tak jsem jí teda utěšovala, protože mi bylo blbý, že kvůli mě brečí, tak říkám, že mi nic není... ale později se rozhodnu jít místo závodu radši do nemocnice, a zjistím, že mám zlomený malíček a otřes mozku. OK.
And well then it was time for February! I was resting for my first race of the season, 3k on the track on Friday, February 3rd. However, before the race I went for a short bike ride, riding on a loop I know already pretty well here, close to my uni, and what didn't happen... lady in a car didn't have a look when she was crossing the main road that I happened to be riding on, and boom! and so she hit me. I cried, she cried, well so I comforted her a bit since I felt bad that she was crying because of me, and said I was fine... later I decided to go instead of to the race to a hospital and found out my pinkie was broken and I had a concussion. OK.


bouračkám na kole/s autem dávám NE
I give a big NO to bike/car crashes




A pak se to ještě zlepšovalo. I když jsem si nejdřív myslela, že jsem se do hlavy moc nepraštila, tak nakonec asi ano, poněvadž mě následující dva-tři týdny každý den doslova skolila bolest hlavy. Navíc kolo, které vypadalo ze začátku relativně ok, bylo nakonec prohlášeno za nepojízdné, poněvadž rám byl naprasklý. Ach jo. Tak se měj hezky, kolo. Ráda jsem na tobě jezdila.
It got even better then. At first I thought I didn't hit my head very much, however, for the following two-three weeks I couldn't get rid of daily headaches. Moreover, my bike, which seemed quite fine after the accident, was said to be totalled as there was a crack in the frame. Oh well. Bye bye bike. It was a pleasure to ride you.



při pendlování mezi doktory a poslechu ne-úplně-optimistických zpráv o stavu mého kola jsem si musela občas zaplácnout všechny bolístky dortíčkem (v tomto případě pekanovým koláčem s čokoládovou pěnou a plátky mandlí, mimochodem opravdu MILUJU pekanový koláč)
during rushing from one doctor to another and listening to rather non-optimistic perspectives of my bike I had to cure all these aches with some cake (in this case it was pecan pie with chocolate mousse and almond slices, by the way I truly LOVE pecan pie)


když jsem se v některých chvílích cejtila jako totální odpad, tak jsem si připoměla tuhle svatou pravdu (bohužel to je do češtiny jen těžko přeložitelné, je to takový pun=vtip založený na dvojitém významu nějakého slova v angličtině...)
well when I really felt like trash at some moments I just reminded myself this holy truth


nebo jsem se prostě podívala na obrázek usmívající se koaly
or I just made myself feeling better by looking at a picture of a smiling koala bear


taky jsem si připomněla, že hlavním cílem je najít v životě rovnováhu a správný balanc, třeba v jídle
I also reminded myself that one of the life goals should be to find the right harmony and balance in your life, for example in the food

když už se bavíme o jídle, tohle mi taky přišlo jako dobrá rada do života (nemůžeš dostat hlad pokud nikdy nepřestaneš jíst)
since I am talking about food now, this also seemed like a very appropriate dietary advice



a když mi bude nejhůř, tak si skočím koupit tuhle hodně dobrou košili s Pikačui (miluju Pokémony, kdyby to někoho zajímalo)
and when I feel really bad I will just go get this very pretty shirt with Pikachus (I love Pokémons if anybody cares)

Doktor mi tedy nařídil tři týdny bez jakékoliv fyzické aktivity, bez koukání do telefonu, do počítače, žádné pití alkoholu, dokonce jsem ani nemusela chodit do školy, takže kromě jezení jídla a spaní mi toho už moc nezbývalo. Teda ne, že by mi jen spánek a jídlo vadili, to ani ne.
Doctor told me to not to do any physical activity for the following three weeks, to stop looking into my phone or laptop, to not to drink alcohol, I even didn't have to go to my classes, so besides eating and sleeping there wasn't much else to do. Well I am really not against sleep and eat only, it still sounds very exciting to me.


OK, tuhle jsem dostala k Valentýnu (a bohužel tu místo vázy musím použít flašku na kolo)
OK, I got this one for Valentine (and yeah, instead of vase I had to use my watter bottle)



únor jako únor, ne? únor bílý, pole sílí, nebo ne? skoro třicet tu bylo jednou už v půlce ledna a teď zase v únoru, a všechno kvete, jak kdyby bylo prvního Máje, ale on je zatím jenom Valentýn...
February is February, or not? Well this is not the white February I am used to from home. We had almost thirty degrees Celsia in the middle of January once and now again in February, everything is blooming and I feel like it was a beginning of May...


já a moji španělsko-mluvící idolové
me and my heroes of Spanish-speaking ability
yo y mis amigos hispanohablantes... mis héroes



začala jsem občas pracovat v kavárně na kampusu.. je to trochu dřina, zapamatovat si všechny ledový karamelový mokačína, puppičíno (to je prosím kelímek naplněný šlehačkou pro psa!), frappučíno, špinavý chai, a tak dále.. ale už jsem si i vymyslela svůj dokonalý nápoj (viz fotka, ale psst), a taky mi začíná pozoruhodně trochu chutnat kafe, no prostě úplný zázraky
I also started working at the coffee house on the campus time to time... well it is a bit complicated to remember all the drinks plus things like puppiccino (a cup of whip cream for a dog!), all the frappucinos, dirty chai, and so... but I even discovered the perfect coffe for myself (the one at the picture! but don't tell anybody), and I am also about to start liking coffee, just so many strange things happening



Tak takový byl můj trochu praštěný začátek roku 2017... vy si užijte poslední den v únoru! Mě teď čeká tento týden hromada zkoušek a dodělávání za poslední tři týdny.. a příští týden máme spring break, tedy jarní prázdniny, a pojedeme.. hádejte kam!
Zatím
Terka

(Ok.. na Floridu!:)

So that was my little bit crazy headstart into 2017... well y'all enjoy the last day of February! I am going to be so busy this week as we have all the midterms and I have to catch up on the last three weeks of school.. and next week is a spring break and we will be heading to... guess!
byeeeee
Terka 

(ok... we will be heading to Florida!!:)


4 komentáře: