pondělí 5. září 2016

three big things just happened in my life

minikvíz: co velkého se mi letos v létě přihodilo?
a)snědla jsem krevetu
b)vyhrála jsem MČR v triatlonu dospělých
c)zajela jsem si první olympijský triatlon
d)letěla jsem sama do USA

mini quizz: what have I experienced for the first time this past summer?
a)I ate shrimp
b)won Czech Elite Champs
c)tried the first olympic distance triathlon
d)I flew by myself to the US


až na tu krevetu.. všechny tři další možnosti byly správně!
beside the shrimp.. all the other choices were right!

MČR ve sprinttriatlonu, Tábor
31.7.2016 (750m plavání - 20km kolo - 5km běh)

Ráno jsme se vydali s Danem vlakem do Tábora. Už jsem málem nestartovala, poněvadž registrace byla pouze dopoledne a my jsme přijeli až v klídku po obědě, takže panika, naštvanost, ani jsem to nechtěla jít zkusit a už už jsem se vracela zpátky na vlak... naštěstí číslo jsem dostala v pohodě, pak jsem připravila věci do depa, nandala si dres a šla na to.

Plavání bylo konečně podle mých představ, plavala jsem za Ruskou Abrosimovou a vylézaly jsme spolu z vody. Rychlé depo, hezký skok na kolo (jupí) a s Anastasií jsme prosvištěly rychle (ale opatrně, poněvadž bylo silnice byla dost mokrá) první okruh kola, v druhém nás pak dojely další dvě Rusky. Zpět do depa (se kterým jsem byla opět spokojená), pak běh po Táboře, žádná Češka mě neseběhla.. Do cíle jsem dorazila třetí v celkovém pořadí a první z našich, takže jsem s úsměvem dobíhala do cíle a slavila první "dospěláckou" zlatou v triatlonu. :)

záznam a úžasný rozhovor se mnou si můžete prohlídnout zde
výsledky zde

Czech Elite Sprint Triathlon Championship, Tábor
31.7.2016 (750m swim - 20km bike - 5km run)

In the morning me and Dan took a train to Tábor. I almost did not participate, because the registration was open only in the morning and we arrived after noon, so I panicked, got angry, and I did not want to even try to get my starting number so I just turned back and headed the train station. However, I got the starting number, and so I put my stuff in the transition, dressed up my tri jersey and step behind the starting line. 

Swimming was finally the way I would like it to have, I swam behind Russian girl Abrosimova and we got off the water together. Then fast transition, nice jump on the bike (yeah) and me and Anastasia smoothly got through first lap of the bike (but very carefully, since the road was soaking wet), then another two Russian girls caught us up. Second transition (and this one went also well for me), running across Tábor, any Czech girl anywhere close to me.. I was smiling when getting to the finish line, happy from my first triathlon elite national titul!

if you were crazy interested, then here is a spot and interview with me from the race in CZECH
results here



Akademické mistrovství světa v triatlonu, Nyon, Švýcarsko
7.8.2016 (1500m plavání - 40km - 10km)

Super zážitek s celým českým týmem.. Akademické MS mělo o dost jiný průběh než ostatní závody. Organizátoři se o nás starali jak o prvňáčky, vozili všechny výpravy pospolu autobusy tam a zpět, na společné večeře, tréninky, procházky. Hrozně se mi to líbilo, seznámili jsme se s plno lidma, celé to mělo takovou rodinou atmosféru, až se mi těžko s Nyonem loučilo.

Samotný závod se mi opravdu povedl. Byl to můj první olympijský triatlon, takže jsem nevěděla, co od sebe čekat, a tak jsem s nějakým umístěním nepočítala. Startovní číslo jsem měla 35, plavecký start byl z vody, našla jsem si dobré místo... Plavání bylo hodně těžké, velké vlny v Ženevském jezeře mi v posledním okruhu už trochu zvedaly žaludek. Vylézala jsem z vody třetí, z čehož jsem byla nadšená, dlouhý přeběh do depa přes velký kopec mi už moc radost nedělal, pak depo a při naskakování na kolo mi spadla tretra! Vrátila jsem se pro ní, první balík mi odjel, chvíli jsme jely ve čtyřech holkách, pak nás balík za námi sjel a s ním jsme nakonec sjeli i balík první, takže mé naděje na dobrý výsledek ještě přežívaly. Bota mi ještě trochu vypadávala z pedálu, což bylo dost nepříjemné. A běh, nechtěla jsem to přepálit, abych úplně nevytuhla, nakonec se mi kromě posledních 2km běželo nadmíru dobře, což nakonec znamenalo desáté místo! Takže posun o 25 míst oproti startovnímu číslu. První olympijský triatlon si můžu odškrtnout.

P.S. ještě dvacet minut po závodě jsem seděla v cíli neschopná se hýbat.. závod byl pro mé tělo docela masakr.

výsledky tady

World University Triathlon Championship, Nyon, Switzerland 
7.8.2016 (1500m swim - 40k bike - 10k run)

Beautiful memories on such enjoyed time with the whole Czech team. University Triathlon Champs really differed from any other race I have ever experienced; organizators were taking 100% care of everybody, always put everybody on bus and took us to collective dinner, training, walk. I really liked that, I met so many new people and all together felt like being one big family. I was sad to leave Nyon.

I have good feelings from the race. My first olympic distance triathlon and I felt unsure what to expect from myself. I got start number 35. Swimming start was from water, so I reserved a nice spot. Swim was really tough, huge waves in Geneva lake made me completely sick and drained. However, I managed to be third out of water, and that felt great, but then a looong run to depo over a hill felt terrible. During jumping on the bike I lost my shoe (retard), so I had to go back and get it. I lost the first pack and cycled just in four people. Pack behind us caught up later and together we caught up on the first pack, so chances on good result were still surviving. My shoe was still getting off the paddle, so irritating. And then run, I decided to go easy at the beginning to make sure I don't die, and I felt great for like 8k and then the last 2k were hurting a lot. Overall I got tenth and felt so happy! I moved up 25 places from my start number. First olympic distance triathlon checked.

PS twenty minutes after the race I was still sitting in the finishing area not able to move.. the race was a tough one for my body.

results here


tolik flašek vody jsem spotřebovala
I used this amount of bottles of water


veselý český tým
happy Czech team


krásné Ženevské jezero
beautiful Geneva lake


naše holčičí Československo
our little Czechoslovakia


Stěhování se do Charlotte, Severní Karolína, USA
23.8.2016

Můj život se teď bude odehrávat v trochu jiném koutě světa. Rozhodla jsem se jít studovat do města Charlotte v Severní Karolíně ve Spojených státech amerických na Queens University of Charlotte. Bylo to dost těžké, vlastně všechno, co se toho týkalo: napsat testy SAT (cca maturitní test, podle jehož výsledků přijímají ke studiu vysoké školy v USA), dostat stipendium, zařídit si víza, ubytování, pojištění, letenky, sbalit si milión věcí, nezabalit si dva milióny věcí, rozloučit se s rodinou, Danielem, češtinou, dobrým chlebem, možností pít alkohol (ten se tu pije až od 21 let, takže pivo si tu zatím nekoupím (ale to by stejně nebylo tak dobrý jako doma (v tomhle jsme asi dost z Čech rozmazlení, když máme nejlepší pivo na světě, haha))).
Jsem tu součástí školního triatlonového týmu, kvůli čemuž jsem sem vlastně šla. Je nás tu přes dvacet kluků a holek, takže velká změna oproti sólo vyjížďkám nebo tréninkům ve dvou s Danem. Zatím se mi tu dost líbí, tak uvidíme, jak to bude pokračovat. 

Moving to Charlotte, NC, USA
23.8.2016

My life will be happening in quite different part of the world now. I decided to study to Charlotte, NC at Queens University of Charlotte. It was quite tough to manage everything: write SAT (test up to which the US universities accept students), get scholarship, obtain visa, get housing, insurance, flight tickets, pack one million of things, not pack two million of things, say bye to family and Daniel, say bye to Czech language, say bye to good bread and to chance to drink alcohol (you can drink legally in the States from 21, so I cannot buy a beer here yet (which wouldn't be so good anyway (I guess we Czechs are just too spoiled about beers since we have the best one in the world, haha))).
I am a part of the college triathlon team, and that is pretty much the reason why I came here. The team consists of over 20 people, and that is a big change in comparison with my solo rides or training with Daniel only back in the Czech Republic. I like it here so far, so we will see how it turns out!


Charlotte



náš krásný holčičí tým
our beautiful girl's team

Tak posílám všem do ČR a kamkoliv jinam mnoho pozdravů a přeji hezký zbytek léta!
Terka

I am sending greetings to everybody in Czech rep. and elsewhere and wish all of you a nice end of summer!
Terka

Žádné komentáře:

Okomentovat