středa 9. prosince 2015

Soustředění, testovaní, kontrolování, zkoušení ~ Concentrating, testing, controlling, examining

Že prosinec jsou jen Mikuláš a Vánoce? Ha ha ha..

That December involves only St.Nicholas Day and Christmas? Ha ha ha..


Takže, hezky popořádku. Nejdříve jsem se rozhodla jet na soustředění s triatlonovou reprezentací pod vedením mistra Řehuly. Rozhodnutí to bylo docela těžké, poněvadž při posledním soustředění jsem si přivodila zranění, takže strach, obavy, deprese, fóbie a nespavost mi zabraňovali se zúčastnit, nicméně jsem se rozhodla odjet na 4 dny do Jeseníků (26.-29.11.).

Už jsme měli sníh (paráda), bylo mi dovoleno mít lehčí kolo i běh (plavání mi je docela jedno), takže mi nakonec i přes všechna ulehčení koleno oteklo, ale snad to je v pořádku. Sice je pořád oteklý, což mě opět trochu znervózňuje, ale mám pocit, že se to zlepšuje. Jinak Jeseníky jsou krásné. A co soustředění obsahovalo? Třeba ježdění na kole po sněhu (to jsem naštěstí absolvovala pouze jednou), běhání po sněhu (to je naopak moje oblíbené), plavání v hotelovém 12m bazénu ("plavání").. Jednou jsme byli plavat v Bruntále, a teda tam je nádherný bazén. Nicméně, soustředění jsem přežila a snad mi to i něco dalo!

Dále máme testování. 3.12. jsme plavali s repre v Praze test 5x300m kraul zrychlovaně (první pomalu... Až poslední naplno) a běželi 5x1200m stejně (jen ostatní běželi 5x2km, já jsem to měla lehčí). 4.12. pak testy na kole, záběrů na biokinetiku, předkopávání/zakopávání.. Vážení a měření (vážím stejně jako před dvěma lety a vyrostla jsem o 1,6cm!!!!! NESKUTEČNÝ, pro mě asi zpráva roku). Všechno dopadlo tak nějak v normě, na nějaký výsledky ještě čekám.. Prodleva v kondici kvůli zranění určitě nějaká je.. Ale zase to není tak špatné!

Kontrolování. Myslela jsem si, že to byl vtip, ale při testech 3.12. jsem měla tu čest být otestována dopingovou kontrolou. Mimo moč se teď kvůli všem těm skandálům bere i krev, a paní kontrolorka měla nějakou horší spojku mezi zkumavkou a hadičkou, takže napoprvý začala krev stříkat u jehly všude okolo (takže jsem na dalších deset minut oněměla) a napodruhý už to naštěstí bylo v pořádku.. Jen mám ještě modřiny v předloktí.

A zkoušení.. Mám teď ve škole finals, závěrečné zkoušky, takže se učím, učím, učím..

No mysleli jste si někdy, že kromě pečení cukroví, nakupování dárků, nasávání něčeho jako "vánoční atmosféry" a pojídání kil čokolády budete muset dělat v prosinci i něco jiného??!

Já jsem si to teda nemyslela!! Haha. Přeji všem krásný prosinec a hodně sněhu!

Terka
P.S.: něco málo fotek níže!


So, firstly I decided to go to Czech Triathlon Representation training camp under Řehula coaching. It was a tough decision, because at last training camp I got injured.. So fear, concerns, depressions, phobia, and insomnia were against my participation, however, I decided to go anyway - for four days in Jeseníky mountains (26-29.11.).

We already had snow (perfect), I was allowed to have shorter runs and cycles (in the case of swimming I don't care much), and so even after all these helpful details I have my knee swollen, but hopefully it's ok. It's actually still swollen and that's making me quite nervous, but hopefully it's getting better. Anyway at the training camp we cycled on snow (I had to go through this fortunately just once), ran on snow (that's actually something I really like) and we swam in the hotel's 12m pool.. ("swam"). Once we went for swimming to Bruntál city and surprisingly the pool there was wonderful! Finally, I survived the training camp and I hope I gained some fitness.

Then we had tests. December 3 I swam with Czech Tri Repre a test 5x300m progressively (first slow and last all out) and ran 5x1200m same way (other did 5x2k but I had it easier). December 4 cycling tests, biokinetic tests, kick tests.. Measuring weight and height (I have the same weight as two years ago but I am 1,6cm taller!!!!! UNBELIEVABLE!!!!! That's the best news of 2015 for me). Everything was quite ok, I am also still waiting for some part of the results.. But it is not so bad still, in my opinion.

Controlling. Actually, at first I thought it was a joke. But during tests on December 3 I was honored to be tested by doping control.. Beside pee they take your blood now too (due all the doping scandals going on now..), unfortunately, the controler had some bad test tube so first time blood started sprinkle everywhere just not into the tube.. (so I lost my ability to speak for next ten minutes). Second time everything was ok, just now I have bruin in my forearm.

Exams.. We have finals now so it's studying, studying, studying..

Would you ever tell that during December you would have to do also something else beside baking cookies, buying presents, getting the feeling of "christmas mood" and eating kilos of chocolate??

I haven't dreamed about anything else ever! Haha. I wish you all nice December and a lot of snow!

Terka






Jeseníky a ježdění po sněhu... 13km z kopce byl taky zážitek pro ruce! Skoro mi upadly prsty.. 
Jeseníky mountains and cycling on snow... 13k downhill on bike was insane for my hands. I felt like I almost lost my fingers


Žádné komentáře:

Okomentovat