čtvrtek 9. června 2016

2016 season I am comin'!!!

Už se mi pomalu blíží první triatlonový závod této sezóny.. Asi se nemůžu dočkat!

My first triathlon race of a season is slowly coming closer and closer.. I guess I cannot wait!

Nejdřív jsem se na začátku května (7.5.) nominovala na triatlonových testech v Plzni na mistrovství Evropy v triatlonu do 23 let v bulharském Burgasu (bude v půlce června) a na akademické MS ve švýcarském Nyonu (na začátku srpna). I když jsem v Plzni neměla úplně svůj den, jsem ráda, že jsem si nakonec obě nominace vyplavala/vyjela/vyběhala!

Týden poté (14.5.) jsem byla zase v Plzni, ale tentokrát na atletické extralize. Běžela jsem 5km a udělala si osobák o téměř půl minuty: teď mám tedy 17:47! Můj cíl byl běžet po 18, což se mi povedlo i s rezervou, takže super. Vlastně jsme s Danem ani nevěděli, co mám od toho závodu čekat, poněvadž jsem měla hodně zkoušek a práce do školy, a chodila jsem spát tak ve dvě ráno (ale občas i v šest ráno), což není ideální, a vlastně jsem ani moc netrénovala, spíš jsem přes den doháněla spánkové deficity. Ale nějak zásadně mě to asi neovlivnilo, a nakonec jsem byla z toho závodu hrozně šťastná.

Ještě jeden týden jsem kvůli učení a psaní esejí skoro nespala, ale pak už jsme se mohli konečně vrhnout do tréninku. Jednu neděli jsme si s Danem naplánovali a odzávodili svůj vlastní, originální, soukromý, nejlepší, nejkrásnější olympijský triatlon: plavali jsme 1,6km (teda GPS mi pak řeklo 2,3km, takže buď mám vážně tragický orientační smysl nebo si ze mě dělaly satelity srandu) v bývalém lomu u chalupy, pak jsme odjeli 40km na kole v kopečkách a nakonec 10km běhu v lese, kde jsme zase pro změnu schytali 1km sešup dolů a pak ho běželi zase na cestě zpátky nahoru.. Takže žádný easy triatlon, spíš naopak.

Poslední víkend (4.+5.6.) jsem v sobotu vyrazila na Lívancový běh (to je takový super běh.. Uběhnete 2 míle (3,2km) a ve finiši dostanete lívanec (a pokud vyhrajete, tak i ananas)) a vyhrála jsem ananas a v neděli jsem plavala na Praze 2016 (moc se mi tam nechtělo, nicméně když se přihlásím na plavecký závody, tak procházím takovými různými fázemi: nejdřív nadšení, že jsem se přihlásila a pojedu na plavecký závody, pak zděšení, že přece neumím už vůbec plavat, pak jsem naštvaná, proč jsem se tam přihlašovala a vůbec se mi tam nechce, a nakonec mám na závodech radost, že tu jsem a závodím a potkám tolik 'starých' známých a můžeme pokecat a tak) a plavala jsem 400 kraul za 4:43 v rozplavbách a 4:46 ve finále.. Ten ranní čas je jen 8s za osobákem, takže jsem asi docela spoko.

A teď už se soustředím na triatlonové mistrovství Evropy do 23 let v Burgasu! Letíme už příští čtvrtek, takže už za týden!, skoro počítám dny jak do vánoc, asi cestovní horečka! Ani nevím, jestli se víc těším na závod nebo mám prostě radost, že někam pojedu. V Burgasu to znám, byli jsme tam zrovna před dvěma lety na dovče s rodinou, doufám, že stihnu zajít taky do naší oblíbené renomované restaurace 'Happy Bar'!!! :D

Většinu myšlenek už směřuju k závodu, tréninky už taky smiřují k závodu, snažím se chodit spát brzo, nejíst moc čokoládu (což je ale fakt těžký a vlastně mi to moc nejde), těším se na svůj nový triatlonový dres.. Ale taky se trochu bojím, přeci jen je to první velký závod po téměř dvou letech, poněvadž loni jsem byla zraněná a žádný závod (až na jeden v ČR) jsem nestihla, takže ani netuším, co od sebe čekat. Snad jen, že se budu snažit co nejvíce a uvidíme, jak to půjde...

Co vy? Taky máte závodní horečku? :)

Určitě pak napíšu článek po závodě, ale jestli chcete vidět více fotek, tak mě můžete sledovat taky na Instagramu tady, víc keců najdete na mém Twitteru zde, nebo kombinované fotky a kecy na mém Facebooku tu.

Tak mi držte palec a já vám taky budu držet palec!
Krásný čtvrtek přeje
Terka

P.S. fotky dole!


Firstly at the beginning of May (7.5.) I was at triathlon tests in Pilsen and got nominated for European under 23 Triathlon Champs (in the middle of June in Bulgarian Burgas) and for Academic World Triathlon Champs (at the beginning of August in Nyon, Switzerland). Even though I did not have the best day in Pilsen, I am happy I was still able to achieve both nominations!

A week later (14.5.) I was in Pilsen again, now for a running race on a track. I ran a 5k and broke my personal best by almost 30s! Now I have 17:47. My goal was to run under 18min, and I acomplished it even with a reserve, so that was great. Actually neither one of us (me or Daniel) was sure what to expect from me, since I had had so much work to do for school and had been going to sleep sometimes at 2, sometimes at 6AM! That is not the best option, and I had to skip a lot of trainings too, because over the day I was trying to catch up on the sleep. But it did not influence me too much I guess and I was really happy about the race.

One more week was still nothing special training-wise, still too much stuff for school to do, but then we got finally some training load in. On Sunday we decided to race our own, original, private, the best, and the most beautiful olympic-distance triathlon: we swam 1.6k in a lake (my GPS said 2.3k, so possibly I have the worst orientation sense on the planet or my watch was just making super fun of me), then we did 40k on bike on a hilly course and finally 10k run in the forrest, which was quite tough, because we bumped into a 1k downhill and on the way back we had to run it backwards, so 1k uphill! Perfect triathlon, I mean we definitely were not lazy doing such a course...

Last weekend (4.+5.6.) I ran a 'Pancake Run' on Saturday (you run 3.2k (2 miles) and get a pancake in the finish (and if you win you get a pineapple too)) and I won a pineapple and then on Sunday I swam a swimming race 'Prague 2016' and even though I did not feel so much as going I actually enjoyed (when I sign up for a swimming race I usually go through a few stages: firstly I am excited that I signed up for a swimming race, then I am consternated because I get a feeling that I am completely out of some swimming shape, then I am angry that I signed up and do not wanna go, and at the end I am at the race happy to be swimming and meet so many 'old' swimming friends and talk all day long). I swam 400 freestyle 4:43 in the heats and 4:46 in final, and the morning time was just 8s behind my personal best, so I guess I am quite satisfied.

And now I am just concentrating for the European Triathlon under 23 Champs in Burgas! We will fly there next Thursday, so just a week left!, and I am counting day like till Christmas and I guess I have a travelling fever! Not sure if I am actually looking forward the race or to the fact that I am going somewhere. I actually know it quite well in Burgas, me and my family were there two years ago for a summer vacation. So I just hope we will be able to get some food in our favorite renowned restaurant 'Happy Bar'!!! :D

I am pretty much thinking just about the race, my trainings are also trying to prepare me for the race, I am trying to go sleep soon and to not eat chocolate (ok that one is really tough and I am not doing very well), and I am excited about my new trisuit... But I am also a little bit concerned, it is going to be my first big race after pretty much two years (because last year I was injured and beside one race in Czech Republic I did not race) so I am not really sure what to expect from myself.. I guess I will just try as much as possible and see how it works out!

What about you? Also in racing mode?

I will post an article after the race, but if you wanted to see more pics just follow me on Instagram, or if you wanted to read more just follow me on Twitter or if you wanna see more pics and reading together just follow me on Facebook.

So have your fingers crossed for me and I promise I will have my fingers crossed for you too!
Have a nice Thursday!
Terka

P.S. photos below!


Miluju sladký, miluju čokoládu, miluju zmrzlinu... I když teď jím tak 1/10 sladkýho co dřív, stejně se týhle závislosti asi nikdy nezbavím!
I love sweets, I love chocolate, I love ice-cream... Although I am eating now just like 1/10 of the sweets that I used to, I guess I will never get rid of this addiction!



Trénujem!
During training...


Soukromý bazén na chalupě.. i v takovým počasí jsme tam vlezli!
Private pool at the cottage.. even in this weather we went for a swim!


Startovní číslo pod 18 a běžela jsem pod 18! Jup!
Start number 18 and I broke 18 minutes! Yup!


moje nejoblíběnější závody jsou ty, kde se vyhrávají ananasy
my favorite races are only these where you can win a pineapple


Burgas před dvěma lety... uvidíme, jaký bude Burgas za týden!
Burgas two years ago.. I am curious what is Burgas gonna be like in a week!

1 komentář:

  1. Jojo, závislost na cukru vzniká téměř okamžitě, ale zbavit se jí obvykle zabere tak týden :-)

    OdpovědětVymazat