čtvrtek 28. dubna 2016

Mokro v Jablonci, zima v Příbrami ~ Wet Jablonec, cold Příbram

V titulku samozřejmě narážím na nynější příjemné dubnové počasí. V sobotu 17.4. se v Jablonci nad Nisou konalo Mistrovství ČR v aquatlonu (kombinace plavání a běhu, s pauzou pár hodin mezi), a 24.4. byl v Příbrami další český pohár v aquatlonu.

In the title I am just commenting on this amazingly pleasant April's weather. Czech Aquathlon Championship was held in Jablonec nad Nisou on Saturday 17th (aquathlon is a combination of swimming and running) and on Saturday 24th next Czech Aquathlon Cup took place in Příbram.


Na začátek si připomeňme, že jsem měla týden antibiotika, pak jsem týden rekonvalescencovala (existuje takový sloveso?), a pak jsem necelý týden zlehka trénovala a v sobotu se vydala na závod do Jablonce. Takže formu jsem trochu poztrácela, ale za ten týden jsem se vcelku stihla dát dokupy.

Plavání nebylo špatné, ale ani nebylo dobré. Za plus beru, že se mi povedlo doplavat v rozplavbě první, nicméně ten čas byl opravdu nic moc! Ale aspoň víme, co zlepšovat. Osmistovku jsem uplavala za 10:00. Porazily mě dvě holky, a to i Petra Kuříková, která později vyhrála.

Před angínou jsme si já i Dan věřili na mojí běžeckou pětku na dráze pod 18 minut, při závodě jsem to rozběhla za Petrou, ale vydržela jsem to s ní o něco déle než polovinu trati. Pak mi došly síly, takže jsem se smířila s druhým místem a nějak doběhla. Před posledním kilometrem jsem běžela pod 18 minut, ale poslední kilometr (i když jsem se snažila) byl nad mé síly a nakonec jsem doběhla za 18:13. Osobák o 9 vteřin, a vlastně jsem spokojená, vždyť po nemoci to je super.

Počasí bylo příšerné, v bazénu (pokud je vevnitř) to je člověku jedno, ale na běhu to příjemné nebylo... Pršelo, celá dráha mokrá, po 400 metrech jsem měla už echt promočené boty, na konci samozřejmě úplně mokré triko i kalhoty (a úplně špinavé) a celou dobu jsem se bála, že uklouznu (naštěstí se tak nestalo). Ale i takový je sport, a sportovec se holt musí nějak vypořádat se vším. Jinak Dan si dal podruhé v životě plaveckou osmistovku a udělal si osobák o čtyři a půl minuty! No nechtěl by tohle každý? Pak po docela dobrém běhu, kdy jsme mu s pár dětma fandili ve stylu Go Texas, Go! nebo Texas je nejlepší! doběhl 17.

A další víkend šup do Příbrami. Svezli jsme se s Petrem Šlajsem, za což velké díky! a smutně pozorovali příbramské počasí. Vypadalo to o trochu lépe než v Jablonci, poněvadž nepršelo, ale že by bylo teplo.. ehm. Plavání se mi docela povedlo, 400m za 4:45 jsem nečekala! Při pauze jsme si snědli oběd a schrupli na místním dětském hřišti (trochu jsme vypadali jako bezdomovci, no) a přesunuli se k Novému rybníku, kde se běžela pětka. Muži i ženy vybíhali najednou, takže jsem většinu z pěti koleček strávila ve společnosti dorostenců a juniorů, čili o pár let mladších kluků (už jsem tak stará!!). Z druhého místa po plavání jsem se posunula na první. Pak mě doběhl i Dan a celkově mě zase porazil, musím mu to příště vrátit! Nicméně jsem vyhrála kategorii žen, takže super. Druhá letošní výhra v Českém poháru v aquatlonu a tím jsem vyhrála i celý letošní pohár. Hurá!

Teď se musím zase soustředit na školu, blíží se hodně zkoušek a odevzdávání projektů.. Ale samozřejmě trénuji, příští víkend mě čeká kvalifikace na ME dospělých v triatlonu v Portugalsku, tak se musím snažit, aby mi to dopadlo dobře!

Pokud máte Facebook, můžete mi lajknout mojí stránku. Tady. Díky!

Přeji hezký skoro-konec pracovního týdne!
Terka

At first I would like to recap the preceeding events. I was sick for a week on antibiotics, then I had a recovery week of doing pretty much nothing, then I had a week of easy training and at the end of this week, on Saturday, I went for a race. So I guess I lost my form, but I managed to get at least a little bit back during the easy week.

Swimming was not bad, but it was not good. I guess it was nice that I won my heat, but otherwise the time - nothing special! I swam 800 meters for 10:00. At least we know what we need to work on! Two girls beat me, also Petra Kurikova who later won the race. Before my sickness me and Dan were convicted that I could run 5k on track under 18 minutes. I started the race with a fast running just on Petra's feet but I made it to a bit more than half of the race, then she dropped me and I ran the rest by myself, resigned with the second place. Till the last km I was still under 18 minutes pace, however, even though I gave it all I managed to finish at 18:13. It is personal best by 9 seconds, and actually after the ilness it is quite nice I think.

The weather was crazy. Raining all day. In the pool (if it is not outside pool) you do not care really but during running you care a lot. On the running track my shoes got wet after one lap and also my pants and t-shirt and it was all even so dirty. I was scared that I would slip but fortunately it was ok. But this is also sport, and you have to be able to handle any situation!

And next week me and Dan went to Czech Aquathlon Cup in Příbram. The weather, unfortunately, did look pretty similar as last week. It was cloudy without raining, but I would not call it warm at all.. I swam 400m for 4:45, that was really nice and made me happy. Then we ate lunch and slept during a break on the kids playground (almost like holmeses) and walked to the running course. Guys and girls were starting together, so I spent almost all the time running with junior guys (I am so old already!!) and moved quickly from second place after swim to first place. Then Daniel caught me and passed me and beat me again!!! I have to pay him back next time... So I won second Czech Cup this year, hurray! And I managed (thanks to this win) to win the whole aquathlon serie. I am happy!

I have to focus on school again as we have exams and deadlines for many projects soon. Sure I will focus on training too - we have qualification for European Triathlon Elite Champs in Portugal, so I have to try to do my best!

Anyway, if you have Facebook you can like my fanpage. Here. Thanks!

Wish you nice almost-end of the week
Terka



Mokrá dráha, mokrý triko, mokrý všecko! MČR Jablonec
Wet track, wet t-shirt, wet everything! Nationals at Jablonec


Top 3 celkově ženy v Jablonci
Top 3 women overall in Jablonec


Triatlonová holčičí partička! Samý kočky
Triathlon women gang! Foxes only


Jablonec nás dost vyčerpal, tak jsme rovnou zamířili na rychlý jídlo do mekáče... Jinak do McDonaldu ale nikdy nechodíme!!! :D
Jablonec was so exhausting thus we were heading straight to McDo... But otherwise we never go to McDonald's!!! :D



Příbram, zase super počas... Všimněte si nadšeného výrazu na stupních vítězů! Snažila jsem se. :D A pak jsme s vítězem mužské kategorie Jirkou Kalusem dělali rozhovor do místní televize.. kdyžtak se podívejte na video! byla to fakt sranda..
Příbram, crazy weather again.. Notice the exciting face on the podium! I tried. :D and then me and the winner of men's category Jiří Kalus did interview for local TV... the video is in Czech but yeah it was fun!




Trénink! Jen to sluníčko už zase nesvítí.. Tak snad brzy už přijde konečně teplejší počasí 
Training! But the sun is not shinning anymore.. I hope the nicer weather comes soon

Žádné komentáře:

Okomentovat