čtvrtek 7. ledna 2016

PF 2016

Já bych se také ráda zamyslela nad tím, co bylo fajn, co nebylo fajn, co by mohlo být lepší nebo co už ani lepší být nemůže...

I would like to think about 2015 and think about these nice things, a little bit less nice things, about what could be better next time and what just can't get any better..


Nejlepší závod v roce 2015
Napadají mě dva. V únoru jsem v hale zaběhla trojku za 10:22, což byl určitě slibný začátek sezóny - doufala jsem, že bych to letos už mohla stlačit pod deset minut (osobák mám 10:04). No, následovalo zranění a už žádné závody na dráze, takže snad v 2016!
Druhý závod, který bych ocenila, byl závod v Žamberku - sice to byl 'až' druhý závod po zranění, ale v Žamberku jsem vyhrála a aspoň nějak 'mentálně' svoje zranění pokořila.

Best race of 2015
I have two of them on my mind. I ran 3k indoors in February - 10:22 was pretty nice start of the season, and I was hoping to set personal best under ten minutes in 2015 (my pb was/is 10:04), but after getting injured I never raced on the track again! So hopefully in 2016!
Next race I would like to mention is Žamberk Czech Duathlon Champs. I won; and even though it was second race after coming back from injury, in Žamberk I finally felt like overcoming it!


úsměvy z Žamberka
happy smile in Žamberk

Kdy mi vlezl nějaký olympionik do fotky
Byl to Přemek Švarc a vlezl nám do záběru v Benidormu, !!!!!!

When some olympian destroyed my pic
It was Přemysl Švarc (Czech triathlete) and he destroyed our pic in Benidorm, Spain, !!!


pretty sexy, right..

Kdy mi nějaký olympionik ujídal snídani
Byl to Jan Řehula a ujídal nám krekry s arašídovým máslem, opět v Benidormu. 

When some olympian ate my breakfast
It was Jan Řehula (bronze from Sydney 2000 Triathlon) and he was stealing our breakfast - corn bread with peanut butter.


Co se mi letos povedlo ve škole
Asi to, že jsem odmaturovala na gymnáziu (ale samozřejmě, že jedna dvojka z maturity je nesmazatelné stigma). Taky že jsem se dostala na vejšku, která je celá v angličtině a úspěšně (snad) přežila první semestr.

What I am happy about.. In the case of school
I graduated from high school and made it to english-speaking university... and hopefully survived first semester.


loučení se skříňkou na Přípo
saying bye bye to my locker at high school

Kdy jsem tancovala v nejsměšnějších šatičkách
Na plese. Dobrovolně jsem se s Hanem (korejský spolužák) přihlásila na předtančení, a střihli jsme si fakt super jive a cha-chu.

When did I dance in the most ridiculous dress ever
At my prom ball. We voluntarily, me and Han (my Korean classmate), trained for this little dance performance with a few more people from my school. We survived and managed to dance pretty nice jive and cha-cha!


Pěkný šaty žejo. A to vedle mě není Han, ale Dan. A jím chlebíček.. asi mi fakt chutnal.
Wonderful dress, right. And next to me - that's not Han but Dan. And I am eating bread with potato salad and ham.. I guess I look too excited for that.

Kolik měsíců jsem měla berle
Asi necelý tři. Opravdový zážitek.

How many months I had to have crutches
Almost three. Pretty exciting.


šťastný sedmikráskový skřítek s berlema 
happy little flower elf with crutches



no kdo tohle umí, žejo? kolikrát se mi to asi bude ještě v životě hodit, žejo??
who has THESE skills, right? I guess it will be pretty useful in the future, right??

Kam jsem letos cestovala
Tak nejdřív poprvé do Vídně, když měla ségra narozky. Takže hned na začátku ledna (měla to jako překvápko - jeli jsme já, ségra a Dan).

Where did I go this year
So at the very of beginning of January me, sister and Dan went to Vienna for a one day trip - it was birthday surprise for my sister.


inteligentní výrazy
intelligentsia

Pak v únoru poprvý na Španělské pevnině - když nepočítám Kanáry, ale teď to bylo v tom Španělsku 'normálním'. Kromě toho, že jsem se tam zamilovala do jídla - pořád myslím na rajčatovou omáčku a medové kuličky z Mercatoru a avokáda a pomeranče atd., taky jsme si tam v ÚNORU koupili s Danem pastu na zuby, kterou si Dan čistí zuby cca každej den a já jednou za pár (je u Dana v bytě), a ta pasta FURT nedošla! Takže s náma za chvíli asi oslaví roční výročí! To prostě nechápu, přitom to je taková pidi pasta. Tak až pojedete do Španělska, kupte si nejlevnější pastu na zuby v Mercatoru, fakt se to vyplatí.

Later in February I got to go to a REAL Spain for the first time (I was at Gran Canaria, but now I made it to continental Spain). Beside me falling in love with food - tomato sauce and honey cornflakes from Mercado and all these oranges and avocados - we also bought a toothpaste there. In February. But the funny thing is.. that we still brush our teeth with it. It just hasn't ran out yet! Isn't it crazy?? Seems like we are going to celebrate our first anniversary pretty soon! So, in the case you're heading to Spain any time soon, do not forget to buy the cheapest toothpaste in Mercado, it is worth it.




španělská siesta
Spanish siesta


avokádový orgie... avokádo 1000000x jinak
avocado paradise... avocado in 1,000 different variations

Taky jsem, asi dva dny po tom, co jsem odložila berle, letěla do Milána (začátek června). Máma tam měla kongres, ale ve volném dni jsme se vydaly.. Na EXPO 2015. To jsem vždycky chtěla vidět.. A bylo to neskutečně rozsáhlý a přála bych si tam zůstat déle a vše si to pořádně projít! Fakt to bylo zajímavý.

After two days when I threw my crutches to the cellar I flew to Milano (beginning of June). Mom had congress there but in the free day we planned to go to EXPO 2015.. a thing I have always wanted to do! And it was amazingly vast and deeply interesting and wonderful. Wish we could stay longer and see everything properly!



Český pavilon a já a maminka
Czech pavillion and me and mommy

V létě jsem byla klasika na Slovensku na Santovce (okres Levice), pak ve Švýcarsku, Itálii a Chorvatsko a Slovinsko s rodinou a Danem. Ale o tom už jsem maličko docela psala tady.

In the summer I was at Santovka, Slovakia (near city Levice) as annualy. Later I went to Switzerland, Italy, Croatia, and Slovenia with family and Dan. You can see a bit about it here.


sice je Slovensko za humny, ale ta krajina a teploty většinou vůbec nepřipomínají Česko..
Slovakia is like two meters away from Czech Rep., but the nature and temperatures might be so often so different..



chorvatský západ slunce
Croatian sunset

Ještě jsem stihla Vysoký Tatry, tady. A ještě jednu Vídeň, tentokrát na můj svátek i s koalou, tady.

I visited High Tatras at Slovakia too - and few pics here. And once again Vienna, for my nameday and with saying hi to koala beaaars, here.



mít načechrané uši je to NEJDŮLEŽITĚJŠÍ
the crucial thing is to have fluffy ears

Přes vánoce jsme ještě byli plavat jeden den v Německu. Takže, 8 zemí plus ještě nějaký, co jsme projížděli. Sice to není to, co jsem plánovala - nějaký evropský poháry v triatlonu a jiný závody by mi zařídily pravděpodobně více cestování - ale stejně jsem objevila nový kusy světa a moc se mi to líbilo.

Over Christmas we went for swimming to Germany once. So, seems like 8 countries in total plus some that we were crossing.. It is not what I was expecting - racing European Cups across Europe would have made me travel more - but still I found new places on Earth and it was beautiful.

Jakej jsem udělala bramborový salát na vánoce
Zase nejlepší na světě. Stačí se podívat na výraz v očích mé sestry.

How was my Christmas Potato salad
Amazing AGAIN. Just look at the desire in the eyes of my sister!


Kdy jsem se dívala přítelovi na zadek a někdo to vyfotil
Nikdy.

When did I look at my boyfriend's butt and somebody captured it
Never.


to nejsem já, fakt
it is not me, really

Kdy jsem našla v pytlíku chipsů největší brambůrek na světě
Ve Španělsku. Ve Španělsku se prostě dějí věci.

When did I find the biggest chip in the world
In Spain. There are real things going on in Spain.


Šťastný nový rok 2016 všem!!!
Happy New Year to all of you!!!

Terka

2 komentáře: