pátek 10. července 2015

Vítejte! ~ Welcome! ~ Välkommen! ~ 환영!

Vítejte na mém blogu!

Jmenuju se Terka, ráda spím, čtu si, fotím, vařím čaj, kupuji oblečení, zkouším zdravě jíst a nebo něco kreslit. Ráda cestuju. A taky dělám triatlon, a to je důvod, kvůli kterému jsem si zakládala tento blog, ale ne, že by triatlon byl pro mě jedinou věcí na světě.
---->


Což je fakt, kterým se nyní snažím zaměstnat svojí mysl - už víc než 4 měsíce jsem zraněná, pomaloučku se dostávám z natržených vazů v koleni a nemyslet na to, že bych teď mohla běhat, plavat a jezdit na kole každý den, je pro mě těžký oříšek.

Každý rok ale nemůže být posvícení, a věci se dějí kvůli nějakému důvodu - snad letos ještě nějaký závod stihnu, to je asi můj letošní cíl.

Taky mám ráda Švédsko a švédštinu, a korejština - jeden můj kamarád je z Jižní (jižní!) Korei, jen kdyby někoho zajímala moje bilingvní titulka!

Tak přeji v budoucnu hezké čtení!

Terka


Welcome!
My name is Terka, I like to sleep, read, take pictures, make tea, buy clothes, try to eat healthy or draw. I leike travelling, And otherwise I am a triathlete, and this is the reason why I established this blog. Even though not only triathlon is on my mind.
And this is the thing - I have been injured for more than 4 months and I'm getting slightly better, partially torn ligaments are taking a long time to heal - just trying not to think about all the swimming, running or cycling training that I could have done, this is getting on my nerves daily.
But every year cannot be the best year in your life and things happen because of something - and hopefully I will be able to compete at some race later this year. This is my goal.
I also like Sweden and swedish, and korean - one of my friends is Korean. Just if somebody was interested in my crazy headline!

Wishing you enjoyment during future reading

Terka


Cycling soooooon!

Žádné komentáře:

Okomentovat